لیزر موهای زائد و لیزرهای مو زائد آقایان چه تاثیراتی می توانند داشته باشند؟
نوشته شده توسط : shaapaarak

لیزر موهای زائد نوین ترین روش برای خلاصی از دست موهای زائد است که در بین خانم ها حتی برخی آقایان نیز طرفدارانی دارد. مهم ترین سوالاتی که مطرح می شوند این است که لیزر موهای زائد در واقع چیست و لیزر موهای زائد آقایان به شیوه ای انجام می شود؟

لیزر موهای زائد چیست؟

در ابتدا لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد، یک روش یا یافته جدید نیست. در واقع، درمان لیزر موهای زائد از اواسط دهه 90 میلادی شکل گرفت. اما پیشرفت های تکنولوژی و تحقیقات مستمر در این زمینه، اثربخشی و امنیت لیزر را بیشتر از همیشه افزایش داد و این درمان را به جایگاهی که امروز قرار دارد، رسانده است.

در این روش، جهت از بین بردن موثرتر موهای زائد، لیزر، فولیکول هایی که موجب رشد مو می شوند را تخریب می کند. فولیکول های مو توسط نور لیزر با پالسی مشخص و انرژی متمرکز مورد هدف قرار می گیرند. رنگ دانه موجود در فولیکول های مو، جذب نور لیزر شده و همین امر منجر به از بین رفتن مو می گردد. از آن جایی که فولیکول های مو دیگر قادر به ادامه رشد و حیات نیستند، در نهایت موجب حذف دائمی موهای زائد می شود.

لیزر موهای زائد ، یک درمان تقریبا بدون درد است. اما ممکن است حین انجام این فرایند موجب ناراحتی شما شود که البته در مقایسه با وکس یا پیلاسیون بسیار ناچیز است.

لیزر موهای زائد

لیزر موها زائد آقایان چیست و برای چه کسانی استفاده می‌شود؟

برای حذف موهای زائد روش های زیادی وجود دارد از جمله این روش‌ها می توان به تیغ و ژیلت، کرم های موبر و یا حتی وکس و موم اشاره کرد. اما ایرادی که همه این روش دارند این است که این روش ها موقتی هستند و نیازمند صرف زمان و انرژی زیادی برای از بین بردن هستند.

یکی از جدیدترین و بهترین را‌ه‌هایی که مردان میتوانند برای از بین بردن این موها استفاده کنند لیزر موهای زائد آقایان است!

بله لیزر موهای زائد برای مردان هم کاربرد زیادی دارد و اخیرا استفاده از این روش بسیار فراگیر شده است.

چراکه این روش راحت موهای زائد را تا حد زیادی(نزدیک به 90 درصد) از بین میبرد و روشی دائمی محسوب میشود.

کجا می توان خدمات لیزر موهای زائد را دریافت کرد؟

چنانچه در صدد هستید، موهای زائد خود را لیزر کنید، باید زمانی را جهت تحقیق و تفحص در خصوص مراکزی که این خدمات را ارائه می دهند، کنید. در صورتی که مرکز مورد نظر را یافتید، با دقت دستگاه ها و تجهیزات لیزر آن را مورد بررسی قرار دهید. توصیه ما این است که به مراکزی مراجعه کنید که علاوه بر معتبر بودن به دستگاه های جدید و پیشرفته مانند پلاتینیوم مجهز باشند؛ زیرا این دستگاه ها معمولا ایمن تر و موثر تر هستند. لیزر پلاتینیوم جدیدترین و موثرترین لیزر در فرایند لیزر موهای زائد دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد. این دستگاه مجهز به TEC (سیستم خنک کننده بسیار قوی) برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

آیا لیزر موهای زائد آقایان دردناک است؟

دستگاه های موجود در کلینیک زیبایی آنیل پیشرفته ترین دستگاه های موجود هستند و دارای سیستم خنک کننده پس از انجام لیزر هستند. در نتیجه شما پس از انجام لیزر دردی را حس نخواهید کرد و یا دردی بسیار خفیف و قابل تحمل را خواهید داشت.

البته همه این موارد به آستانه درد شما بستگی دارد ولی به طور کلی تنها یک درصد از مراجعان به کرم های بی حس کننده نیاز خواهند داشت.

لییزر موهای زائد آقایان

نکاتی که باید قبل از انجام لیزر رعایت کنید

پیش از توضیح این قسمت لازم است روشن سازیم تا لیزر چگونه عمل می‌کند؛ در حقیقت اشعه لیزر به فولیکول های مو میتابد و باعث میشود این فولیکول ها ضعیف و ضعیف تر شده تا در نهایت از بین بروند.

از انجام فعالیت های سنگین مثل ورزش خودداری کنید!

پوست شما پس از جلسه لیزر آسیب دیده محسوب می‌شود پس بهتر است از انجام فعالیت هایی که باعث ایجاد التهاب و گرما در پوست شما می شود خودداری کنید تا پوستتان زمان داشته باشد تا به تدریج خود را ترمیم کند.

موهای زائد خود را شیو و اصلاح کنید!

اصلاح موهای زائد علاوه بر تمیزی مزیت مهم دیگری نیز دارد و آن این است که اشعه لیزر با قدرت بیشتری از موها عبور کرده و به فولیکول ها میرسد. در حقیقت اگر موهای زائد شما بلند باشد بیشتر انرژی اشعه لیزر صرف رسیدن از ساقه موها شده و هنگامی که به فولیکول میرسد انرژی زیادی نداشته و تاثیرگذاری آن به مراتب پایین می‌آید.

ضمنا بهتر است 4 تا 6 هفته پیش از انجام جلسه لیزر از اپیلاسیون و وکس خودداری کنید چرا که این گونه روش ها باعث حذف فولیکول های مو به طور موقت خواهند شد.

از  آفتاب و نور خورشید دوری کنید!

لازم است اینجا نکته ای را برای شما بازگو کنیم؛ بهترین نتیجه برای لیزر برای افرادی ایجاد میشود که دارای پوستی روشن و موهایی تیره باشند. یعنی هرچه تفاوت رنگ پوست و موهای زائد بیشتر باشد تاثیرگذاری لیزر بیشتر و سریع تر خواهد بود.

کلام آخر

لیزر موهای زائد همانظور که مورد بررسی قرار گرفت، بهترین جایگزین برای روش های قدیمی و آزار دهنده مانند وکس و بند است. این روش در بین آقایانی که به دنبال حل مشکلات پرمویی خود هستند نیز طرفدارانی دارد که برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به سایت کلینیک آنیل مراجعه کنند.





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: